20 Eylül 2007 Perşembe

eR MeYDaNı


Duygularımla düşüncelerim er meydanındalar şimdi,
Öylece, kendi halindeyken ve habersizken varlığımdan,
Şimdi tüm benliğime hakim olabilmenin gücüne hayranlıkla
Savunuyor düşüncelerim uzaklığının önemsizliğini duygularıma

Gururla, ağırbaşlı aslan burçlu duygularım aman vermiyor düş’lerime
Adete, “ego” rolüne bürünmüş
Kontrol etmeye çalışıyor tüm kimyamı
Ne kadar bulaşsa, o kadar çok büyüyorsun içimde
Durduramıyorum… Akıp gidiyorsun derinliklerime…

Almış eline kırbacı, at terbiyecisi ya! Duygularım, dövüyor düşüncelerimi
Bu kadarcık zamanda, bu teslimiyet yakacak başını diyor…
Durmuyor, dinlemiyorum…
Sadece an’ı yaşayıp, getireceklerini de göze alarak
Beyaz bayrağı çekiyorum…

Meydanın galibi yine düş’lerim, düşün’celerim oluyor
Duygularıma kalansa, bir avuç dolusu tanıdık ıslaklık…

1 yorum:

smooth dedi ki...

pınarcım ilk yorumu ben yapayım dedim.öncelikle yeni blog un hayırlı olsun.yazılarını sürekli takip edeceğimi belirtiyorum. güzelbi yazı olmuş.emeğine sağlık